Witamy w Trips – rozwiązaniu KAYAK, dzięki któremu możesz zarządzać planami podróży i mieć do nich dostęp z domu, z biura i w drodze.
Prześlij potwierdzenie rezerwacji ze swojej skrzynki e-mail na adres trips@kayak.pl, a my stworzymy dla Ciebie plan podróży. Jeśli z Twoim adresem nie jest jeszcze skojarzone konto na KAYAK, wówczas utworzymy Ci nowe konto i na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą link do jego weryfikacji. Kliknięcie linku Potwierdź umożliwi korzystanie z konta.
Aby zobaczyć swoje podróże, kliknij opcję „Trips”, która jest dostępna po prawej stronie menu głównego znajdującego się na górze każdej strony internetowej KAYAK. Na urządzeniach mobilnych Trips jest jedną z opcji ekranu startowego, którą można wybrać podobnie jak Loty, Hotele, itp.Jeśli masz kilka adresów e-mail, z których będziesz przesyłać potwierdzenia rezerwacji, dodaj kolejne adresy jako „Nadawców” w sekcji „Potwierdzenia rezerwacji” na stronie Ustawienia Trips.
Trips nie obsługuje potwierdzeń rezerwacji wysyłanych bezpośrednio przez serwisy rezerwacyjne. Potwierdzenia rezerwacji musisz zawsze przesłać sam, ze swojego konta e-mail.
Masz smartfona? Pobierz aplikację mobilną KAYAK, po to, by mieć dostęp do planów podróży, kiedy jesteś w drodze. Gdy już zainstalujesz aplikację, przejdź do strony Ustawienia Trips i dodaj numer swojego telefonu komórkowego, aby otrzymywać SMS-owe alerty ze statusem lotu.
Wiadomości e-mail z alertami o statusie lotu są domyślnie wysyłane na adres e-mail przypisany do konta na KAYAK. Alerty informujące o statusie lotów mogą zostać wyłączone z poziomu konkretnej podróży, poprzez zmianę ustawień w szczegółach podróży. Podróże, dla których opcja alertów ze statusem lotu jest aktywna, są oznaczone „włączoną” ikoną alarmu. KAYAK wysyła następujące alerty: przypomnienie na 24 godziny przed terminem odprawy, przypomnienie na 3 godziny przed godziną odlotu, informacje o opóźnieniu samolotu i odwołanych lotach, zmiany bramki i terminala na lotnisku, informacje o przesiadkach i czasie lądowania oraz informacje na temat odbioru bagażu.
Udostępniaj swoje podróże innym osobom. Domyślnie Twoje podróże są dostępne tylko dla Ciebie. Nie są one widoczne dla wyszukiwarek i nie mogą być przez nikogo wyszukane – dostęp do nich mogą mieć tylko osoby, które otrzymają od Ciebie specjalny link.
Jeśli planujesz podróżować z innymi osobami albo odwiedzić kogoś, kto chce być informowany o twoich planach, możesz takim osobom przyznać dostęp do wybranej podróży. Wystarczy, że klikniesz „Udostępnij tę podróż” na górze sekcji z podsumowaniem podróży. Jeśli dzielisz podróż z inną osobą, możesz zdecydować, czy przyznać jej jedynie możliwość podglądu, czy też edycji podróży. Udostępnienie podróży innym osobom w trybie edycji jest sposobem na wspólne planowanie podróży w sytuacji, gdy wyjazd dotyczy grupy osób czy rodziny.
Jeśli chcesz udostępnić wszystkie swoje podróże innym osobom, dodaj ich adresy e-mail w sekcji „Dziel się podróżami z...” na stronie Ustawienia Trips. Możesz też zdecydować, czy chcesz tym osobom przyznać możliwość podglądu lub edycji.
Dodawanie swoich podróży do kalendarza.. Na stronie Ustawienia Trips, skopiuj link z kanałem informacyjnym kalendarza, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyjaśniającymi, jak dodać ten kanał do aplikacji kalendarza.
Trips – FAQWciąż potrzebujesz pomocy?