Ta strona jest zarządzana przez:
KAYAK Europe GmbH
Claridenstrasse 25
8002 Zurych
Szwajcaria
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią, odwiedź strona pomocy.
Dane kontaktowe dla zapytań biznesowych (np. hoteli, agencji, w kwestiach reklamy czy marketingu) znajdują się na stronie tutaj.
Platforma internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej: https://www.ec.europa.eu/consumers/odr
Nie uczestniczymy w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką komisją arbitrażową.
Dyrektorzy generalni: Peer Bueller, Susana Alves D'Emic
Numer identyfikacyjny firmy: CHE-353.781.308 HR
Zarejestrowana w rejestrze handlowym miasta Zurych, Szwajcaria
Siedziba firmy: Zurych, Szwajcaria
Nr identyfikacji podatkowej VAT: CHE-353.781.308 MWST
https://www.facebook.com/KAYAK.Poland
Informacje zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2022/2065 (DSA)
Zgodnie z art. 11 DSA, naszym pojedynczym punktem kontaktowym jest formularz kontaktowy dostępny tutaj. Wiadomości można przesyłać w języku angielskim lub duńskim.
Zgodnie z art. 13 DSA, naszym przedstawicielem prawnym jest Momondo A/S, Farvergade 10, DK-1463 Copenhagen K, Denmark, CVR DK 20181397, feedback@momondo.com.
Zgodnie z naszymi obowiązkami wynikającymi z unijnego aktu o usługach cyfrowych szacujemy, że średnia miesięczna liczba odbiorców naszych usług* (w tym KAYAK, momondo, HotelsCombined, SWOODOO, checkfelix, Cheapflights, roomsearch) w Unii Europejskiej w okresie od 2023-08-01 do 2024-01-31 włącznie wynosiła znacznie poniżej 45 milionów..
Jest to jedynie szacunkowa liczba, która opiera się na danych dostępnych w tej chwili oraz na ograniczonych wytycznych zawartych w ustawie o usługach cyfrowych (DSA). Publikacja tej szacunkowej liczby jest wymagana przez DSA i nie powinna być wykorzystywana do żadnych innych celów. Metody stosowane do szacowania średniej liczby miesięcznych odbiorców określonych w DSA wymagają istotnego osądu i nakładów projektowych, podlegają danym i innym ograniczeniom oraz z natury rzeczy wariancjom statystycznym i wątpliwościom. Liczba ta może zostać skorygowana i zmaleć lub wzrosnąć w miarę dopracowywania naszej metody oraz w odpowiedzi na publikację metodologii przez Komisję Europejską.
Wskaźniki dotyczące użytkowników, które uważamy za istotne dla naszej działalności, znajdują się na stronie Booking Holdings Inc. Investor Relations.
*odbiorca usługi jest zdefiniowany w akcie o usługach cyfrowych jako „każda osoba fizyczna lub prawna, która korzysta z usługi pośrednika, w szczególności w celu wyszukiwania informacji i ich udostępniania”. Wymaga to zliczania użytkowników, którym nasz serwis wyświetlił informacje, nawet jeśli ten użytkownik nie dokonał transakcji.
Aby uzyskać informacje na temat sortowania wyników, systemów rekomendacji, zgłaszania treści niezgodnych z prawem i naszej polityki dotyczącej moderacji treści, zobacz stronę Jak działa nasza strona?.
Informacja na podstawie art. 11 rozporządzenia (UE) 2019/1150
Możemy przedstawić następujące informacje na temat funkcjonowania i skuteczności naszego wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2019/1150:
Łączna liczba złożonych skarg: 0
Najczęstszy rodzaj skarg: NIE DOTYCZY
Średni czas rozpatrywania i rozstrzygania reklamacji: NIE DOTYCZY
Wynik skarg w ujęciu zbiorczym: NIE DOTYCZY
Ostatnia aktualizacja: styczeń 2024.