Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia prywatności i bezpieczeństwa naszych użytkowników. Jeśli uważasz, że widzisz lukę w zabezpieczeniach na naszej stronie internetowej lub w naszych aplikacjach mobilnych, będziemy wdzięczni za pomoc i ujawnienie nam tego problemu. Prosimy o zrobienie tego w sposób odpowiedzialny, dając nam możliwość zbadania i naprawienia luki w odpowiednim czasie przed jej publicznym ujawnieniem. Zgłoszenia dotyczące luk w zabezpieczeniach będą traktowane jako priorytetowe. Będziemy sprawdzać i naprawiać je zgodnie z naszym zobowiązaniem do zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności.
Prosimy o podanie następujących szczegółów, które pomogą nam zająć się problemem i rozwiązać go:
- Opisz wykrytą lukę (np. XSS na stronie wyników wyszukiwania hoteli) i, jeśli to możliwe, kroki, które pomogą nam ją odtworzyć.
- Opowiedz nam o swoim środowisku przeglądania (np. nazwa i wersja przeglądarki, system operacyjny, platforma aplikacji mobilnej, wersja aplikacji, model urządzenia).
- Dołącz zrzut ekranu, jeśli to możliwe.
- Wyślij wszystkie informacje na vulnerability-report@kayak.com.
Wyjątki od niniejszych zasad
Na ogólne pytania związane z działaniem KAYAK odpowie nasz Dział Obsługi Klienta. Jeśli chcesz zadać pytanie, napisać komentarz lub podzielić się opinią, kliknij tutaj.