Rozumiem że linia czasem korzysta z innych operatorów ale powinna zapewnić ten sam standard. Standard fly Dubai jest daleki o standardu i serwisu Emirates począwszy do jedzenia, rozrywki przez sam samolot. Nie wspominam o 30 minutowej jeździe autobusem z samolotu do terminala w Dubaju. Z pewnością kolejnym razem nie kupię już lotu Emirates jeśli będzie obsługiwany przez low cost. Nie mam nic przeciwko low cost ale nie jeśli chcę lecieć linia rejsowa i kupuję bilet przez stronę Emirates.
W sumie bardzo profesjonalnie. Miły personel. Bezproblemowo i automatycznie przebukowali mi lot gdy z powodu półgodziny opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Wystawili voucher na jedzenie.
Samo KLM ok. Profesjonalny zespół, uśmiechy na twarzach, w dodatku wyglądające na szczere, dobry samolot. Pasażerowie mieli w nim miejsce a nie byli ściśnięci jak w niektórych liniach. Czysto w toalecie. Jedyny minus to 27 minut opóźnienia. Niby niewiele ale przez to nie zdążyłem na przesiadkę do Porto na Schiphol. Ale nie było problemu, automatycznie przebukowali mi bilet na następny lot, niestety był kilka godzin później. Ale polecam i tak. Opóźniony był podobno przez kontrolę lotów na Balicach, nie ze swojej winy. Ale jeszcze to sprawdzę.
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Załoga uprzejma aczkolwiek bardzo powolna, serwis czasochłonny długie oczekiwanie na jedzenie a potem na zabranie śmieci.