Poza sezonem: | Luty |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 177 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Lizbona oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 więcej
ANA,Aegean Airlines, +70 więcej
68
69
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +65 więcej
ANA,Aegean Airlines, +66 więcej
64
65
środa
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +68 więcej
ANA,Aegean Airlines, +69 więcej
67
68
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 więcej
ANA,Aegean Airlines, +70 więcej
68
69
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +70 więcej
ANA,Aegean Airlines, +71 więcej
69
70
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 więcej
ANA,Aegean Airlines, +70 więcej
68
69
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +65 więcej
ANA,Aegean Airlines, +66 więcej
64
65
środa
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +68 więcej
ANA,Aegean Airlines, +69 więcej
67
68
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 więcej
ANA,Aegean Airlines, +70 więcej
68
69
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +70 więcej
ANA,Aegean Airlines, +71 więcej
69
70
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Zmiana drugiego lotu bez powiadomienia na datę niemożliwa do realizacji tj. Wcześniejszą niż przylot. Check-in trwał w związku z tym 2 godziny.
Lot odwołany z powodu Covid, nie da się dodzwonić do TAP, ignorują i nie odpowiadają ma maile, centrala w Portugalii niedostępna a w Warszawie przedstawiciela linii nie ma, po pół toku prób kontaktu zrezygnowałem, odradzam wszystkim korzystania z linii TAP
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12