Poza sezonem: | Luty |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 477 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Azji do Lotnisko Warszawa Chopina oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +53 więcej
ANA,Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +53 więcej
ANA,Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Bardzo uprzejma obsługa, uśmiechnięta i pomocna. Jedzenie wyśmienite, dobrze doprawione. Rozrywka pokładowa dobrze działająca.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!