Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 148 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Europy do Lotnisko Rzeszów Jasionka oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
wtorek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
środa
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
czwartek
LOT,Lufthansa,Ryanair UK, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
piątek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
sobota
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
niedziela
LOT,Lufthansa,Ryanair, +2 więcej
LOT,Lufthansa, +3 więcej
1
2
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
wtorek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
środa
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
czwartek
LOT,Lufthansa,Ryanair UK, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
piątek
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
sobota
LOT,Lufthansa,Ryanair, +4 więcej
LOT,Lufthansa, +5 więcej
3
4
niedziela
LOT,Lufthansa,Ryanair, +2 więcej
LOT,Lufthansa, +3 więcej
1
2
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)
Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.