Poza sezonem: | Luty |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 128 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Europy do Lotnisko Wrocław-Strachowice oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
wtorek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
środa
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
czwartek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
piątek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
sobota
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +12 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +13 więcej
11
12
niedziela
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +13 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +14 więcej
12
13
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
wtorek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
środa
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
czwartek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
piątek
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +14 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +15 więcej
13
14
sobota
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +12 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +13 więcej
11
12
niedziela
Air Canada,Air Dolomiti,Air France, +13 więcej
Air Canada,Air Dolomiti, +14 więcej
12
13
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)
Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.