Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 116 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Gdańsk Rębiechowo oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada,Air France,Air India, +18 więcej
Air Canada,Air France, +19 więcej
17
18
wtorek
Air Canada,Air France,Air India, +14 więcej
Air Canada,Air France, +15 więcej
13
14
środa
Air Canada,Air France,Air India, +14 więcej
Air Canada,Air France, +15 więcej
13
14
czwartek
Air Canada,Air France,Air India, +17 więcej
Air Canada,Air France, +18 więcej
16
17
piątek
Air Canada,Air France,Air India, +15 więcej
Air Canada,Air France, +16 więcej
14
15
sobota
Air Canada,Air France,Air India, +13 więcej
Air Canada,Air France, +14 więcej
12
13
niedziela
Air Canada,Air France,Air India, +16 więcej
Air Canada,Air France, +17 więcej
15
16
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada,Air France,Air India, +18 więcej
Air Canada,Air France, +19 więcej
17
18
wtorek
Air Canada,Air France,Air India, +14 więcej
Air Canada,Air France, +15 więcej
13
14
środa
Air Canada,Air France,Air India, +14 więcej
Air Canada,Air France, +15 więcej
13
14
czwartek
Air Canada,Air France,Air India, +17 więcej
Air Canada,Air France, +18 więcej
16
17
piątek
Air Canada,Air France,Air India, +15 więcej
Air Canada,Air France, +16 więcej
14
15
sobota
Air Canada,Air France,Air India, +13 więcej
Air Canada,Air France, +14 więcej
12
13
niedziela
Air Canada,Air France,Air India, +16 więcej
Air Canada,Air France, +17 więcej
15
16
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!