Poza sezonem: | Maj |
---|---|
Szczyt sezonu: | Luty |
Najtańszy lot | 92 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Lotnisko Gdańsk Rębiechowo do Lotnisko Oslo Sandefjord-Torp oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
wtorek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
środa
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
czwartek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
piątek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
sobota
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
niedziela
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
wtorek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
środa
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
czwartek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
piątek
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
sobota
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
niedziela
Ryanair,Wizz Air
Ryanair,Wizz Air
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.