Klasa Klasa biznes – znajdź loty

1 dorosły
Podróżnicy kochają KAYAK
41 299 237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 33% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Warto wiedzieć - Loty klasą biznes

Poza sezonem:

Lipiec

Szczyt sezonu:

Listopad

Śr. cena w obie strony

9 980 zł

Dobra oferta w obie str.

2 284 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów, ale ze średnio 4% wzrostem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 6% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej

Loty klasą biznes – często zadawane pytania

  • Która linia lotnicza oferująca loty klasą biznes jest najpopularniejsza?

    Wśród osób korzystających z KAYAK, British Airways to najpopularniejsza linia lotnicza oferująca miejsca w klasie biznes na trasach międzynarodowych.

  • Które linie lotnicze oferują bilety w klasie biznes?

    Podróżujesz i zależy Ci na lepszych doświadczeniach? W zależności od miejsca wylotu następujące linie lotnicze mogą zagwarantować Ci miejsce w klasie biznes: British Airways, Lufthansa, KLM i ITA Airways.

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak dobre oferty lotów klasą biznes do Stanów Zjednoczonych?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Stanów Zjednoczonych w klasie ekonomicznej lub biznesowej.

  • Która linia lotnicza oferująca loty klasą biznes do Stanów Zjednoczonych jest najlepsza?

    Najwyżej ocenianą przez użytkowników KAYAK linią lotniczą oferującą loty w klasie biznes do Stanów Zjednoczonych jest KLM. Jej ogólna ocena to 7,8.

Zobacz więcej odpowiedzi na częste pytania

Linie lotnicze oferujące loty klasą biznes top 4

Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz klasą biznes do Stanów Zjednoczonych? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
8,1
Aegean AirlinesWynik na podstawie 731 opinii
7,8Komfort
7,8Wejście na pokład
8,6Załoga
6,9Rozrywka
7,3Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Czysto w samolocie Zadbane wnętrze Sprawny embarking Wino do ciepłej przekąski

8,0 ZnakomityRobert, wrz 2024WAW - ATH
Przeczytaj więcej opinii o Aegean Airlines

Czysto w samolocie Zadbane wnętrze Sprawny embarking Wino do ciepłej przekąski

Zmuszono mnie do zaplaty 50 euro za 1 kg nadbagazu. Bagaz podreczny wazyl 9 kilo.

Doskonała obsługa przez piękne stewardessy, jedzenie (gorąca mini pizza - smaczna + batonik) i napoje na pokładzie w cenie biletu (umiarkowanej), wifi (darmowe 10 minut, tanie więcej), informacje z kokpitu o tym którędy lecimy, itd. Lot płynny mimo lekkich turbulencji przy lądowaniu (zapowiedzianych zaraz po starcie).

W sumie bardzo profesjonalnie. Miły personel. Bezproblemowo i automatycznie przebukowali mi lot gdy z powodu półgodziny opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Wystawili voucher na jedzenie.

Ogólnie polecam. Z powodu opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Z winy kontroli lotów na Balicach. Bez problemu, automatycznie przebukowali mi lot na następny za kilka godzin. Dostałem voucher na 12 euro do wykorzystania na jedzenie na lotnisku. Profesjonalna obsługa klienta można powiedzieć. Personel był wyjątkowo sympatyczny. Uśmiechy na twarzach widać że były szczere. Jestem zadowolony.

Samo KLM ok. Profesjonalny zespół, uśmiechy na twarzach, w dodatku wyglądające na szczere, dobry samolot. Pasażerowie mieli w nim miejsce a nie byli ściśnięci jak w niektórych liniach. Czysto w toalecie. Jedyny minus to 27 minut opóźnienia. Niby niewiele ale przez to nie zdążyłem na przesiadkę do Porto na Schiphol. Ale nie było problemu, automatycznie przebukowali mi bilet na następny lot, niestety był kilka godzin później. Ale polecam i tak. Opóźniony był podobno przez kontrolę lotów na Balicach, nie ze swojej winy. Ale jeszcze to sprawdzę.

Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart

Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.

Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)

brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie

Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.

Mało miejsca na nogi co przy moim wzroście 173cm świadczy że było naprawdę ciasno, posiłek był zbyt mały i chłodny.

Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie

Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot

Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji

Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu

W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk

Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.

Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.

Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Stanów Zjednoczonych

Uzupełnij swoją podróż, rezerwując hotel lub wynajmując samochód

Szukasz czegoś innego? Z KAYAK znajdziesz tysiące innych hoteli, lotów, samochodów z wypożyczalni i pakietów wakacyjnych.