Czysto w samolocie Zadbane wnętrze Sprawny embarking Wino do ciepłej przekąski
Zmuszono mnie do zaplaty 50 euro za 1 kg nadbagazu. Bagaz podreczny wazyl 9 kilo.
Doskonała obsługa przez piękne stewardessy, jedzenie (gorąca mini pizza - smaczna + batonik) i napoje na pokładzie w cenie biletu (umiarkowanej), wifi (darmowe 10 minut, tanie więcej), informacje z kokpitu o tym którędy lecimy, itd. Lot płynny mimo lekkich turbulencji przy lądowaniu (zapowiedzianych zaraz po starcie).
Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"