Najtańszy lot | 100 zł |
---|
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Warszawy oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +53 więcej
ANA,Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +53 więcej
ANA,Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!