Znajdź loty pierwszą klasą do Azory

1 dorosły
Podróżnicy kochają KAYAK
41 299 237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 34% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Często zadawane pytania dot. lotów pierwszą klasą do Azory

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak dobre oferty lotów pierwszą klasą do Azory?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Azory w klasie ekonomicznej oraz pierwszą klasą.

  • Która linia lotnicza oferująca loty pierwszą klasą do Azory jest najlepsza?

    Najwyżej ocenianą przez użytkowników KAYAK linią lotniczą oferującą loty pierwszą klasą do Azory jest Azores Airlines. Jej ogólna ocena to 7,5.

Top 4 linii lotniczych latających do Azory

 
Zobacz prawdziwe, zweryfikowane opinie klientów KAYAK na temat linii lotniczych oferujących loty do Azory. Oceny linii lotniczych są sumowane na podstawie wszystkich opinii zamieszczonych na KAYAK przez pasażerów, którzy odbyli lot z Polski do Azory. KAYAK nie wyświetla opinii starszych niż sprzed 5 lat. Dowiedz się, jak KAYAK gromadzi opinie.
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz pierwszą klasą do Azory? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
7,6
LOTWynik na podstawie 1065 opinii
7,6Wejście na pokład
8,2Załoga
7,5Komfort
7,0Rozrywka
7,2Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Mało miejsca na nogi co przy moim wzroście 173cm świadczy że było naprawdę ciasno, posiłek był zbyt mały i chłodny.

4,0 OKArt, lis 2024WAW - IST
Przeczytaj więcej opinii o LOT

Mało miejsca na nogi co przy moim wzroście 173cm świadczy że było naprawdę ciasno, posiłek był zbyt mały i chłodny.

Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie

Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot

Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji

Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".

Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu

W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk

Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.

Linia TAP odwołała lot nie oddała pieniędzy nie odbiera telefonów i nie odpowiada na maile. To oszuści

Lot odwołany z powodu Covid, nie da się dodzwonić do TAP, ignorują i nie odpowiadają ma maile, centrala w Portugalii niedostępna a w Warszawie przedstawiciela linii nie ma, po pół toku prób kontaktu zrezygnowałem, odradzam wszystkim korzystania z linii TAP

Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)

Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.

Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.

Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne

W Ryanair nie ma nic co by się mogło podobać.

Nie podobało mi się to , że lot był opóźniony i nie zdążyłam na lot z przesiadka który był o czasie. Straciłam cały dzień czekania na kolejny lot do domu plus niepotrzebnie poniesione koszta za sytuację losowe nie z mojej winy. Loty z Ryanair są zawsze problematyczne i stresowe.

Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.

Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam

Więcej miejsca między siedzeniami niż w Boeingach, organizacja na lotnisku, jedzenie w samolocie

Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.

To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy

Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym

Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Azory

Dokończ planowanie podróży do Azory, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód

Szukasz czegoś innego? Z KAYAK znajdziesz tysiące innych hoteli, lotów, samochodów z wypożyczalni i pakietów wakacyjnych.