Znajdź loty pierwszą klasą do Korsyka

1 dorosły
Podróżnicy kochają KAYAK
41 299 237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 34% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Często zadawane pytania dot. lotów pierwszą klasą do Korsyka

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak dobre oferty lotów pierwszą klasą do Korsyka?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Korsyka w klasie ekonomicznej oraz pierwszą klasą.

  • Która linia lotnicza oferująca loty pierwszą klasą do Korsyka jest najlepsza?

    Najwyżej ocenianą przez użytkowników KAYAK linią lotniczą oferującą loty pierwszą klasą do Korsyka jest Air France. Jej ogólna ocena to 7,5.

Najlepsze linie lotnicze latające do Korsyka

 
Zobacz prawdziwe, zweryfikowane opinie klientów KAYAK na temat linii lotniczych oferujących loty do Korsyka. Oceny linii lotniczych są sumowane na podstawie wszystkich opinii zamieszczonych na KAYAK przez pasażerów, którzy odbyli lot z Polski do Korsyka. KAYAK nie wyświetla opinii starszych niż sprzed 5 lat. Dowiedz się, jak KAYAK gromadzi opinie.
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz pierwszą klasą do Korsyka? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
6,8
RyanairWynik na podstawie 5034 opinii
6,5Komfort
6,0Jedzenie
7,5Załoga
6,7Wejście na pokład
5,6Rozrywka
Opinie o liniach lotniczych

Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.

8,0 ZnakomityTomasz, lis 2023BCN - KRK
Przeczytaj więcej opinii o Ryanair

Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne

Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.

Więcej miejsca między siedzeniami niż w Boeingach, organizacja na lotnisku, jedzenie w samolocie

Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.

To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy

Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym

Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Korsyka

Dokończ planowanie podróży do Korsyka, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód

Szukasz czegoś innego? Z KAYAK znajdziesz tysiące innych hoteli, lotów, samochodów z wypożyczalni i pakietów wakacyjnych.