Poza sezonem: | Marzec |
---|---|
Szczyt sezonu: | Styczeń |
Najtańszy lot | 107 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Birmingham oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Birmingham
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,AccesRail, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,AccesRail, +49 więcej
47
48
środa
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +52 więcej
ANA,AccesRail, +53 więcej
51
52
czwartek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +49 więcej
ANA,AccesRail, +50 więcej
48
49
piątek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +54 więcej
ANA,AccesRail, +55 więcej
53
54
sobota
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +45 więcej
ANA,AccesRail, +46 więcej
44
45
niedziela
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +52 więcej
ANA,AccesRail, +53 więcej
51
52
Powrót bez przesiadek
Birmingham - Polska
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,AccesRail, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,AccesRail, +49 więcej
47
48
środa
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +52 więcej
ANA,AccesRail, +53 więcej
51
52
czwartek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +49 więcej
ANA,AccesRail, +50 więcej
48
49
piątek
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +54 więcej
ANA,AccesRail, +55 więcej
53
54
sobota
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +45 więcej
ANA,AccesRail, +46 więcej
44
45
niedziela
ANA,AccesRail,Aer Lingus, +52 więcej
ANA,AccesRail, +53 więcej
51
52
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12