Poza sezonem: | Marzec |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 214 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Granadilla Tenerife Sur oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Granadilla Tenerife Sur
poniedziałek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
wtorek
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +37 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +38 więcej
36
37
środa
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
czwartek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
piątek
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +47 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +48 więcej
46
47
sobota
Aer Lingus,Alaska Airlines,American Airlines, +41 więcej
Aer Lingus,Alaska Airlines, +42 więcej
40
41
niedziela
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +48 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +49 więcej
47
48
Powrót bez przesiadek
Granadilla Tenerife Sur - Polska
poniedziałek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
wtorek
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +37 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +38 więcej
36
37
środa
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
czwartek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +46 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +47 więcej
45
46
piątek
Aer Lingus,Air Canada,Alaska Airlines, +47 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +48 więcej
46
47
sobota
Aer Lingus,Alaska Airlines,American Airlines, +41 więcej
Aer Lingus,Alaska Airlines, +42 więcej
40
41
niedziela
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +48 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +49 więcej
47
48
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Opóźniony start o pół godziny, przylot 40 minut opóźniony. Następny mój lot odleciał 10 minut wcześniej, pomimo tego że pół samolotu miało przejść do samolotu do Rzymu
Alcoholic beverages were available only as extra paid option. This is absolutely strange for a long haul flight..
spozniony lot o 45 min, przez to musiałam nocować w Zurichu i straciłam opłacone wydarzenie mające odbyć się następnego dnia
Wylot 06:00 rano o trzeciej wyjazd z domu na lotnisko, po przyjeździe dowiaduje się że lot anulowano miałem być o 12:20 w Zurrichu a od rana byłem o 23:00 !!! Zero rekompensaty za stracone pieniądze spowodowane odwołaniem lotu! Nawet głupiego przepraszam.
Szybki i sprawny boarding. Lot bez opóźnień mimo nieciekawej pogody. Miła załoga. Jest ok.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12