Poza sezonem: | Sierpień |
---|---|
Szczyt sezonu: | Luty |
Najtańszy lot | 189 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Marrakesz-Menara oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Marrakesz-Menara
poniedziałek
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +31 więcej
Aegean Airlines,Air Canada, +32 więcej
30
31
wtorek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +35 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +36 więcej
34
35
środa
Aegean Airlines,Air Arabia Maroc,Air Canada, +33 więcej
Aegean Airlines,Air Arabia Maroc, +34 więcej
32
33
czwartek
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air France, +29 więcej
Aegean Airlines,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
piątek
Air Canada,Air France,American Airlines, +31 więcej
Air Canada,Air France, +32 więcej
30
31
sobota
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air Canada, +39 więcej
Aegean Airlines,Aer Lingus, +40 więcej
38
39
niedziela
Air Arabia Maroc,Air Canada,Air France, +30 więcej
Air Arabia Maroc,Air Canada, +31 więcej
29
30
Powrót bez przesiadek
Marrakesz-Menara - Polska
poniedziałek
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +31 więcej
Aegean Airlines,Air Canada, +32 więcej
30
31
wtorek
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +35 więcej
Aer Lingus,Air Canada, +36 więcej
34
35
środa
Aegean Airlines,Air Arabia Maroc,Air Canada, +33 więcej
Aegean Airlines,Air Arabia Maroc, +34 więcej
32
33
czwartek
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air France, +29 więcej
Aegean Airlines,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
piątek
Air Canada,Air France,American Airlines, +31 więcej
Air Canada,Air France, +32 więcej
30
31
sobota
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air Canada, +39 więcej
Aegean Airlines,Aer Lingus, +40 więcej
38
39
niedziela
Air Arabia Maroc,Air Canada,Air France, +30 więcej
Air Arabia Maroc,Air Canada, +31 więcej
29
30
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Bo nie wsiadłem do samolotu bo był tak opóźniony poprzedni mój lot.
Cena biletu jak w liniach regularnych, jednak na pokładzie jak w liniach niskokosztowych. Mało miejsca na nogi, woda i mini czekoladka jako poczęstunek. Wszystko inne płatne. Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny to lepiej latać na trasie Warszawa Wiedeń Warszawa z Ryanair niż Austrian.
Na niską opinię miał wpływ strajk (lub cokolwiek, co zawiesiło operacje przewoźnika na kilka godzin). Strajk opóźnił lot, więc nie zdażyliśmy na prawidłową przesiadkę w Wiedniu. Na szczęście personel Austrian w Krakowie zmienił nam przesiadkę na inne linie i skończyło się w porządku (ze względu na dalszy plan podrózy).
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12