Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 111 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Nicea Côte d'Azur oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Nicea Côte d'Azur
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +62 więcej
ANA,Aegean Airlines, +63 więcej
61
62
środa
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +65 więcej
ANA,Aegean Airlines, +66 więcej
64
65
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +67 więcej
ANA,Aegean Airlines, +68 więcej
66
67
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +70 więcej
ANA,Aegean Airlines, +71 więcej
69
70
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +68 więcej
ANA,Aegean Airlines, +69 więcej
67
68
Powrót bez przesiadek
Nicea Côte d'Azur - Polska
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +62 więcej
ANA,Aegean Airlines, +63 więcej
61
62
środa
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +65 więcej
ANA,Aegean Airlines, +66 więcej
64
65
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +67 więcej
ANA,Aegean Airlines, +68 więcej
66
67
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +70 więcej
ANA,Aegean Airlines, +71 więcej
69
70
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aerolineas Argentinas, +68 więcej
ANA,Aegean Airlines, +69 więcej
67
68
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12