Poza sezonem: | Marzec |
---|---|
Szczyt sezonu: | Czerwiec |
Najtańszy lot | 84 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Paryż Beauvais-Tillé oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair,Ryanair UK,Wizz Air, +2 więcej
Ryanair,Ryanair UK, +3 więcej
1
2
wtorek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
środa
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
czwartek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta, +1 więcej
Ryanair,Wizz Air, +2 więcej
1
piątek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta, +1 więcej
Ryanair,Wizz Air, +2 więcej
1
sobota
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
niedziela
Ryanair,Ryanair UK,Wizz Air, +1 więcej
Ryanair,Ryanair UK, +2 więcej
1
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair,Ryanair UK,Wizz Air, +2 więcej
Ryanair,Ryanair UK, +3 więcej
1
2
wtorek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
środa
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
czwartek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta, +1 więcej
Ryanair,Wizz Air, +2 więcej
1
piątek
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta, +1 więcej
Ryanair,Wizz Air, +2 więcej
1
sobota
Ryanair,Wizz Air,Wizz Air Malta
Ryanair,Wizz Air, +1 więcej
niedziela
Ryanair,Ryanair UK,Wizz Air, +1 więcej
Ryanair,Ryanair UK, +2 więcej
1
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.