Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Grudzień |
Najtańszy lot | 103 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Sztokholm-Arlanda oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Sztokholm-Arlanda
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +71 więcej
ANA,AccesRail, +72 więcej
70
71
wtorek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +70 więcej
ANA,AccesRail, +71 więcej
69
70
środa
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +68 więcej
ANA,AccesRail, +69 więcej
67
68
czwartek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +73 więcej
ANA,AccesRail, +74 więcej
72
73
piątek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +72 więcej
ANA,AccesRail, +73 więcej
71
72
sobota
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +68 więcej
ANA,AccesRail, +69 więcej
67
68
niedziela
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +71 więcej
ANA,AccesRail, +72 więcej
70
71
Powrót bez przesiadek
Sztokholm-Arlanda - Polska
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +71 więcej
ANA,AccesRail, +72 więcej
70
71
wtorek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +70 więcej
ANA,AccesRail, +71 więcej
69
70
środa
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +68 więcej
ANA,AccesRail, +69 więcej
67
68
czwartek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +73 więcej
ANA,AccesRail, +74 więcej
72
73
piątek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +72 więcej
ANA,AccesRail, +73 więcej
71
72
sobota
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +68 więcej
ANA,AccesRail, +69 więcej
67
68
niedziela
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +71 więcej
ANA,AccesRail, +72 więcej
70
71
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!