Znajdź tanie loty do Terytoria Północno-Zachodnie

1 dorosły
0 szt. bagażu

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Terytoria Północno-Zachodnie

 
Są to najczęściej wybierane przez użytkowników KAYAK linie lotnicze w przypadku lotów do Terytoria Północno-Zachodnie
Są to najczęściej wybierane przez użytkowników KAYAK linie lotnicze w przypadku lotów do Terytoria Północno-Zachodnie
W ciągu ostatnich 7 dni podróżni przeszukiwali KAYAK 46 646 933 razy, a oto dlaczego:

Zaoszczędź 36% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

FAQ: rezerwowanie lotu do Terytoria Północno-Zachodnie

  • W jaki sposób Prognoza cen KAYAK może mi pomóc wybrać najlepszy moment na zakup biletów lotniczych?

    Prognoza cen lotów to narzędzie KAYAK, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu dla wybranego miejsca i terminu podróży zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki temu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Terytoria Północno-Zachodnie

  • Wysoki sezon przypada na Styczeń, Luty i Grudzień. Natomiast najtańszy miesiąc na lot z Polski to Styczeń.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i znajdź najnowsze promocje lotów do Terytoria Północno-Zachodnie.

Top 4 linii lotniczych latających do Terytoria Północno-Zachodnie

 
Zobacz prawdziwe, zweryfikowane opinie klientów KAYAK na temat linii lotniczych oferujących loty do Terytoria Północno-Zachodnie. Oceny linii lotniczych są sumowane na podstawie wszystkich opinii zamieszczonych na KAYAK przez pasażerów, którzy odbyli lot z Polski do Terytoria Północno-Zachodnie. KAYAK nie wyświetla opinii starszych niż sprzed 5 lat. Dowiedz się, jak KAYAK gromadzi opinie.
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz z Polski do Terytoria Północno-Zachodnie? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
7,7
FinnairWynik na podstawie 1300 opinii
6,9Rozrywka
7,7Wejście na pokład
7,5Komfort
8,2Załoga
6,7Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.

2,0 PrzeciętnyDominika, sty 2024TOS - HEL
Przeczytaj więcej opinii o Finnair

Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.

Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.

Szybki i sprawny boarding. Lot bez opóźnień mimo nieciekawej pogody. Miła załoga. Jest ok.

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne

W Ryanair nie ma nic co by się mogło podobać.

Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.

Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.

Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.

Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .

Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.

Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!

Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.

To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy

Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym

Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Terytoria Północno-Zachodnie

Dokończ planowanie podróży do Terytoria Północno-Zachodnie, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód

Szukasz czegoś innego? Z KAYAK znajdziesz tysiące innych hoteli, lotów, samochodów z wypożyczalni i pakietów wakacyjnych.