Poza sezonem: | Grudzień |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 300 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Thira Santoryn oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Polska - Thira Santoryn
poniedziałek
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
wtorek
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +2 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +3 więcej
1
2
środa
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
czwartek
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +2 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +3 więcej
1
2
piątek
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
sobota
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
niedziela
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
Powrót bez przesiadek
Thira Santoryn - Polska
poniedziałek
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
wtorek
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +2 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +3 więcej
1
2
środa
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
czwartek
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +2 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +3 więcej
1
2
piątek
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
sobota
Aegean Airlines,Emirates,Juneyao Airlines, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
niedziela
Aegean Airlines,Emirates,Sky Express, +1 więcej
Aegean Airlines,Emirates, +2 więcej
1
Czysto w samolocie Zadbane wnętrze Sprawny embarking Wino do ciepłej przekąski
Czysto w samolocie Zadbane wnętrze Sprawny embarking Wino do ciepłej przekąski
Zmuszono mnie do zaplaty 50 euro za 1 kg nadbagazu. Bagaz podreczny wazyl 9 kilo.
Doskonała obsługa przez piękne stewardessy, jedzenie (gorąca mini pizza - smaczna + batonik) i napoje na pokładzie w cenie biletu (umiarkowanej), wifi (darmowe 10 minut, tanie więcej), informacje z kokpitu o tym którędy lecimy, itd. Lot płynny mimo lekkich turbulencji przy lądowaniu (zapowiedzianych zaraz po starcie).
Bo nie wsiadłem do samolotu bo był tak opóźniony poprzedni mój lot.
Cena biletu jak w liniach regularnych, jednak na pokładzie jak w liniach niskokosztowych. Mało miejsca na nogi, woda i mini czekoladka jako poczęstunek. Wszystko inne płatne. Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny to lepiej latać na trasie Warszawa Wiedeń Warszawa z Ryanair niż Austrian.
Na niską opinię miał wpływ strajk (lub cokolwiek, co zawiesiło operacje przewoźnika na kilka godzin). Strajk opóźnił lot, więc nie zdażyliśmy na prawidłową przesiadkę w Wiedniu. Na szczęście personel Austrian w Krakowie zmienił nam przesiadkę na inne linie i skończyło się w porządku (ze względu na dalszy plan podrózy).
Szybki i sprawny boarding. Lot bez opóźnień mimo nieciekawej pogody. Miła załoga. Jest ok.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12