Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 149 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Tirana Rinas oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +22 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +23 więcej
21
22
wtorek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +18 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +19 więcej
17
18
środa
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +20 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +21 więcej
19
20
czwartek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +22 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +23 więcej
21
22
piątek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +24 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +25 więcej
23
24
sobota
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +20 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +21 więcej
19
20
niedziela
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +21 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +22 więcej
20
21
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +22 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +23 więcej
21
22
wtorek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +18 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +19 więcej
17
18
środa
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +20 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +21 więcej
19
20
czwartek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +22 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +23 więcej
21
22
piątek
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +24 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +25 więcej
23
24
sobota
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +20 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +21 więcej
19
20
niedziela
Aegean Airlines,Air Albania,Air France, +21 więcej
Aegean Airlines,Air Albania, +22 więcej
20
21
Bo nie wsiadłem do samolotu bo był tak opóźniony poprzedni mój lot.
Bo nie wsiadłem do samolotu bo był tak opóźniony poprzedni mój lot.
Na niską opinię miał wpływ strajk (lub cokolwiek, co zawiesiło operacje przewoźnika na kilka godzin). Strajk opóźnił lot, więc nie zdażyliśmy na prawidłową przesiadkę w Wiedniu. Na szczęście personel Austrian w Krakowie zmienił nam przesiadkę na inne linie i skończyło się w porządku (ze względu na dalszy plan podrózy).
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.