Najtańszy lot | 101 zł |
---|
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Lotnisko Rzym-Fiumicino do Warszawy oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
wtorek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
środa
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
czwartek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
piątek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
sobota
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
niedziela
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
wtorek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
środa
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
czwartek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
piątek
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
sobota
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
niedziela
LOT,Wizz Air
LOT,Wizz Air
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!