Poza sezonem: | Luty |
---|---|
Szczyt sezonu: | Październik |
Najtańszy lot | 107 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Lotnisko Warszawa Chopina do Lotnisko Mediolan-Malpensa oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Warszawa Chopina - Mediolan-Malpensa
poniedziałek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
wtorek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
środa
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
czwartek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
piątek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
sobota
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
niedziela
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
Powrót bez przesiadek
Mediolan-Malpensa - Warszawa Chopina
poniedziałek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
wtorek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
środa
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
czwartek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
piątek
Egyptair,LOT,Singapore Airlines
Egyptair,LOT, +1 więcej
sobota
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
niedziela
Egyptair,LOT,Singapore Airlines, +1 więcej
Egyptair,LOT, +2 więcej
1
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12