Poza sezonem: | Październik |
---|---|
Szczyt sezonu: | Maj |
Najtańszy lot | 214 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Lotnisko Warszawa Chopina do Lotnisko Tallin Ulemiste oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
Warszawa Chopina - Tallin Ulemiste
poniedziałek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
wtorek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
środa
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
czwartek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
piątek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
sobota
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
niedziela
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
Powrót bez przesiadek
Tallin Ulemiste - Warszawa Chopina
poniedziałek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
wtorek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
środa
Air Canada,EL AL,LOT
Air Canada,EL AL, +1 więcej
czwartek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
piątek
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
sobota
Air Canada,EL AL,JetBlue, +1 więcej
Air Canada,EL AL, +2 więcej
1
niedziela
Air Canada,EL AL,JetBlue, +2 więcej
Air Canada,EL AL, +3 więcej
1
2
Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.
Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.