Najtańszy lot | 92 zł |
---|
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Brukseli do Warszawy oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
wtorek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
środa
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +4 więcej
Air India,Brussels Airlines, +5 więcej
3
4
czwartek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
piątek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
sobota
Air India,LOT,Ryanair, +2 więcej
Air India,LOT, +3 więcej
1
2
niedziela
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
wtorek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +3 więcej
Air India,Brussels Airlines, +4 więcej
2
3
środa
ANA,Air India,Brussels Airlines, +3 więcej
ANA,Air India, +4 więcej
2
3
czwartek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +4 więcej
Air India,Brussels Airlines, +5 więcej
3
4
piątek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +6 więcej
Air India,Brussels Airlines, +7 więcej
5
6
sobota
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
niedziela
Air India,Brussels Airlines,LOT, +3 więcej
Air India,Brussels Airlines, +4 więcej
2
3
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Late departure by 45 min. with poor information to the passengers
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)
Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam