Najtańszy lot | 96 zł |
---|
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Warszawy do Brukseli oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
wtorek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +3 więcej
Air India,Brussels Airlines, +4 więcej
2
3
środa
ANA,Air India,Brussels Airlines, +3 więcej
ANA,Air India, +4 więcej
2
3
czwartek
Air India,Brussels Airlines,LOT, +4 więcej
Air India,Brussels Airlines, +5 więcej
3
4
piątek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +6 więcej
Air India,Brussels Airlines, +7 więcej
5
6
sobota
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
niedziela
Air India,Brussels Airlines,LOT, +3 więcej
Air India,Brussels Airlines, +4 więcej
2
3
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
wtorek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
środa
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +4 więcej
Air India,Brussels Airlines, +5 więcej
3
4
czwartek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
piątek
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
sobota
Air India,LOT,Ryanair, +2 więcej
Air India,LOT, +3 więcej
1
2
niedziela
Air India,Brussels Airlines,Etihad Airways, +5 więcej
Air India,Brussels Airlines, +6 więcej
4
5
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Late departure by 45 min. with poor information to the passengers
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.